Sunday, October 12, 2014

Assalamualakum dan salam sejahtera...

Ini kali pertama aku mempunyai blog sendiri..memang banyak kena belajar.hihi..selalu hanya baca blog orang lain..
ooye..aku perkenalkan diri aku..nama aku yuzamri bin mohd idris..boleh panggil zam..aku berasal dari gemas, negeri sembilan..

aku sekarang bekerja di Hospital Jempol..so hari-harilah pergi hospital..nak buat macam mana ken, dah kerja..

ooye..the same time aku bergelar seorang pelajar di UKM..hihi..baru je bergelar pelajar (27/09/2014).
aku ambil kursus Bachelor of Business Administration (BBA Hons).

kalau kawan-kawan aku dari polisas dulu tau aku sambung bidang ni, mesti dia org terperanjat..hihi..aku pun tak tau kenapa aku boleh ambil kursus ini..hu3..Bidang yang agak baru bagi aku...hope aku boleh teruskan perjuangan ini..

untuk pengetahuan korang, aku memang suka travel..kalau di Malaysia..hanya sarawak je belum menjejak kaki..

ok..rasa cukup lah untuk pengenalan..

No comments:

Post a Comment